недеља, 10. април 2016.

POSAO - ZAPOSLENJE - ZARADA - INTERNET

                                                                                                                             

                                                                                                                                   IZ  MOG  UGLA

Kad sam prvi put ušla u svoju online kancelariju, osećala sam se kao Alisa u zemlji čuda. Internet marketing mi je bio potpuna nepoznanica. Sve što sam znala jeste to, da ne mogu uspeti sa rukama u džepovima. Zasukala sam rukave, stisnula petlju i krenula u pohod na osvajanje znanja. I, evo, uz pomoć mog sponzora, uspešnog tima, svakodnevnog rada i učenja, stigla sam do Bronza tim lidera. Taj status mi je omogućio veću zaradu.  Sa BTL se ne završava napredovanje u poslu. Imamo šansu da idemo do Diamond tim lidera koji nas vodi, verovali-ili ne, direktno u zasluženu penziju, odnosno, pasivnu zaradu. Mogućnosti su neograničene. ZARADA nije fiksna i zavisi isključivo od vašeg rada i zalaganja. O napredovanju u poslu i načinima zarade naučićete više kad počnete da radite. Ne brinite mnogo. Promena je teška u početku, zbrkana u sredini, a predivna na kraju.


MOJA  OMILJENA  KANCELARIJA


PRIJAVITE  SE  POTPUNO  BESPLATNO!

VIDEO  UPUTSTVO  ZA REGISTRACIJU  I  POČETNE  ZADATKE

Posle registracije dobićete na vašu mail adresu poruku vašeg sponzora sa daljim uputstvima za rad.
                 
NAPOMENA:
Registrujte se sa g-mail adresom.
Ako nemate g-mail nalog, otvorite ga, BESPLATAN je, i koristiće Vam za ovaj posao.

Nakon registracije, dodajte me za prijatelja na facebook-u kako bih Vam pomogla i uvela Vas u posao.


Moji uspesi u radu